Klachtenregeling

Het kan gebeuren dat u in onze praktijk ergens ontevreden over bent of dat u vindt dat we een fout hebben gemaakt.
Omdat wij ons werk professioneel en goed willen doen, nodigen wij u uit ons uit te leggen wat u niet goed vindt.
Dat kan op verschillende manieren en u mag kiezen welke manier u het beste lijkt.

Meest eenvoudig is uw punt van kritiek oog in oog door middel van een afspraak, telefonisch of op een andere wijze aan ons voor te leggen. U mag van ons een geïnteresseerd luisterd oor verwachten. De meeste dingen denken we zo prettig goed met u te kunnen oplossen. Wij willen graag leren van uw aanwijzingen.

U kunt ook een klachtenformulier downloaden of aan de assistente vragen. Dit formulier levert u na invulling in of u stuurt het op. In dat geval zullen we u benaderen ter bespreking van uw punt van kritiek. Ook dit is een eenvoudige manier om uw argument aan ons voor te leggen.

Als laatste mogelijkheid kunt u schriftelijk een klacht indienen bij de Klachtencommisie Huisartsen in onze regio. Deze procedure is vooral geschikt als uw klacht niet met ons wil bespreken, of wanneer u na bespreking het gevoel heeft dat u er met ons niet goed genoeg bent uitgekomen.

Meer informatie vindt u in op www.skge.nl.

Klachtenformulier

Vul het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in.

- -